Our Service Charter
At Work and Income our role is to help people find work and to provide income support when it's needed. Our Service Charter tells you what you can expect from us. It also tells you about your rights and how you can help us provide you with a better service.
What you can expect from us
- give you prompt and efficient service
- let you know about our services and how we can help
- give you information that is correct and easy to understand
- give you the assistance you are entitled to
- explain your rights and obligations
- explain why we ask you to do certain things
- listen carefully so we understand what you are telling us
- be understanding and caring about your needs
- be respectful, friendly and professional in the way we serve you
- tell you who may be able to help if we can't.
You have the right to:
- be treated with courtesy and respect
- cultural sensitivity
- use any of our services
- be given information about the services we offer
- be given correct information and entitlements
- be listened to
- be given fair, non-judgemental service
- have your information kept private and confidential
- have any decisions we make explained to you
- have a support person there whenever you deal with us
- make a complaint or ask for a review if you disagree with us.
So that we can help, you need to:
- give us the information we need to assess your entitlements
- make sure any information you give us is correct
- tell us about any changes in your situation
- keep any agreements you have made with us
- attend and be prepared for our meetings
- tell us if you're unable to keep an appointment
- treat our staff with courtesy and respect.
Anei ngā mea ka taea e mātou mōu
Ko te tūmanako:
- ka tino tere, ka māia hoki, ā mātou mahi katoa māu
- ka āta whakaatu ai ā mātou ratonga ki a koe me ngā ara āwhina katoa
- ka ngāwari, ka tika hoki, te whakamōhiotanga katoa ka hoatu ki a koe
- ka hoatu e mātou ngā āwhina katoa e tika ana kia riro i a koe
- ka whakamāramatia ōu āheinga me ōu herenga
- ka whakamārama ake ki a koe he aha mātou e tono ai kia mahia e koe ētahi mea
- ka āta whakarongo mātou ki a koe kia āta mōhio ai mātou he aha te kiko o ōu kōrero
- ka āta tau mātou ki ngā mea e hiahia ana koe
- ka manaaki, ka atawhai, ā, ka tino ngaio ā mātou mahi katoa māu
- ka whakaatu ki a koe ko wai ngā tāngata ka taea te āwhina i a koe mehemea kāhore e taea e mātou.
E tika ana:
- kia manaakitia koe i runga i te whakaaro atawhai
- kia mahia ngā mahi māu i runga anō i ōu ake tikanga
- kia riro i a koe ngā kiko katoa o ngā mahi e mahia ana e mātou
- kia hoatu e mātou ngā kōrero katoa e pā ana ki ā mātou ratonga
- kia riro i a koe ngā kōrero tika me ngā hua katoa e tōtika ana
- kia āta whakarongo mātou ki a koe
- kia ōrite, ā, kia kaua e whakahīhī te whakaritenga o ngā mahi māu
- kia kaua e tukua ngā kōrero e pā ana ki a koe, kia kitea e tētahi atu tangata
- kia āta whakamāramatia e mātou ngā whakaritenga e pā ana ki a koe
- kia tukua kia haere mai he tangata ake i tō taha inā ka haere mai koe ki te kite i a mātou
- kia whakatakoto whakapae, kia tuku tono mai rānei koe kia āta tirohia anō tō take mēnā kāore koe e rata mai ki tā mātou i whakarite ai.
Kia āta tahuri mātou ki te awhi i a koe, he pai kia:
- homai e koe ngā kōrero katoa e pā ana ki tō take kia riro i a koe ngā hua katoa e tōtika ana
- tika tonu ngā kōrero katoa ka homai e koe
- whakaatu mai koe i ngā wā katoa ka rerekē ngā āhuatanga e pā ana ki a koe
- pono tonu koe ki ngā mea katoa i whakaritea e tātou
- haere mai koe ki ngā hui katoa i whakaritea e tātou, me tō whakareri tonu i a koe mō aua hui
- whakaatu mai koe ki a mātou mehemea kāhore koe e puta mai ki tētahi o ngā hui
- whakanui koe ki ā mātou kaimahi i runga i te whakaaro atawhai.
For more information contact us.